VÅR!

det är äntligen riktig vår ute! :D jag är så glad! mysigt är det. ja men idag har jag vart i skolan på en lektion, engelska. jag kom på nästan precis innan jag gick att vi hade glosor tills idag men det gick bra ändå. jag fick 9/10 rätt ;D känns bra. sen har jag kommit hem för ett tag sen och då stog marcus och moppade golvet :) han är så duktig han. snart ska vi äta mat och sen vet jag inte riktigt vad som händer. mysa lite med joline, kanske går ut och går en liten stund. får se. lite senare kanske jag ska till gympozz med nicolette och prova på. jag tror det blir så men får se hur det blir ;D har inte bestämt mig än :)

skriver senare

Kommentarer
Postat av: Camilla

fin blogg. :)

2008-04-17 @ 16:11:49
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0