TRÖTT

joline somnade för kanske 3 minuter sen. skönt! hon har vart vaken sen klockan 7. jag är helt slut nu :P haha. jag matade henne vid 7 och då kollade jag/vi på "a shot at love med tila tequila". många tycker säkert att det är ett patetiskt program men jag tyckte att det va ganska kul :P ska kolla på det nästa vecka också ;D haha. det slutade kl 22 för det var flera avsnitt i rad. sen ville hon inte somna och skrek då tog jag upp henne och satt med henne och kolla på tv. men sen blev hon mer hungrig så jag gav henne mat och då somnade hon med flaskan i munnen ;D haha så jag har lagt henne nu :) skönt är det. jag ska ta och kolla på en film nu som börjar på trean :) den verkar rätt bra. får se om den är det också hehe. aja, kanske skriver senare. marcus lär väl komma om nån timme eller två. <3

Kommentarer
Postat av: Bea wiggosmamma!

Ja, jag tycker verkligen att vi måste ses snart! Jag är ju i närheten utav dig varje dag ( på mammas & pappas jobb ) haha !

2008-04-20 @ 09:23:39
URL: http://beapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0