SOMMAR?

det är ju verkligen sommardagar just nu :) underbart. marcus åkte nyss och handlade med sina föräldrar. vi kanske skulle få corner på hemvägen, hoppas. haha. men men. vi ska gå ut och gå lite senare när han har kommit hem och vi har ätit och sådär, det ska bli mysigt :) joline däckade för en stund sen när hon åt så hon lär sova ett tag för hon va uppe ganska länge nu på dagen. så nu sitter jag här själv ;D jag vet inte vad jag ska göra men det löser sig ;D

nu ska jag inte sitta här och häcka längre, hej då <3

Kommentarer
Postat av: Bea wiggosmamma!

imorgon far jag & jonna till västerås, ville du följa med?

2008-04-22 @ 21:27:12
URL: http://beapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0