LÖRDAG

bion va lika bra andra gången ;) haha, men iallafall. den slutade vid 20 över 11 ungefär och då gick vi hem till min mamma och hämtade joline och så skjussade mamma oss hem :) joline hade tydligen vart jätte lessen och knappt sovit nånting när mamma hade henne :( stackars liten! hon saknade säkert sin mamma och pappa. så hon var helt död när vi kom :P hon sov hela natten som vanligt så det är ju bra. när vi kom hem så åt vi lite nötter och godis och småkollade lite på en film men jag somnade ganska snabbt i soffan och så vaknade jag 20 över 6 i morse och gick in och la mig i sängen hos marcus. han ville inte väcka mig sa han så det var ju snällt :)

idag vet jag inte vad JAG ska göra. marcus ska till Tolle och kolla på film, då lär han väl vara borta hela kvällen :P så jag kommer sitta här själv :( haha nej men jag har ju joline här men hon sover så mycket ;) blir väl att sitta vid datan eller tvn och nörda som vanligt!

nu ska jag duscha, bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0