IKEA!

idag åkte jag till ikea med bea och jonna :) hur kul som helst. bea körde för hon har fått körkort för ett tag sen. haha motorvägen var avstängd på vägen till västerås så vi åkte en annan väg men vi kom aldrig fram och det stog inga skyltar mot v-ås. så visade det sig att vi hade åkt åt fel håll. hahaha, så det tog ett bra tag att komma till ikea. va tvungna att stanna vid en pizzeria och fråga om vägen och massa. det tog väl ca 2 timmar tror jag att komma dit och det ska egentligen ta ca 40 min :P haha. men jag orkar inte förklara allt nu för jag är hur jäkla trött som helst ;D men kul va det iallafall, riktigt kul ;D <33333

sommarväder idag också, mys! nu ska jag vila en stund :)

Kommentarer
Postat av: Bea wiggosmamma!

haha ja tack för en trevlig idag & vilket äventyr ;D

2008-04-23 @ 19:02:01
URL: http://beapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0