GOD NATT

jag har inte bloggat mycket alls men mår inte så jätte bra så. kommer säkert börja skriva mer snart. vi kollade på insider för en stund sen och fyfan va lessen jag blev. det handlade ju om hästar som var skadade och blev bedövade av ägarna och dom sålde dom som friska och sedan blev tvungna att avlivas. sorgligt som det var så fick man i slutet se när dom avlivade en av hästarna :'( aschberg varnade för starka bilder men inte FAN trodde jag att dom skulle visa själva avlivningen. man fick se när dom skjöt den i huvudet och så låg den och sprattlade! usch! jag började gråta såklart, blev helt chockad så marcus tröstade mig :P haha <3 men fyfan för sånna där människor som säljer skadade hästar! DJURPLÅGERI är vad det är!

nu ska vi kolla på en film som vi hyrde tidigare idag som vi ännu inte har hunnit kollat på :P joline sover som en stock och jag antar att hon kommer sova resten av natten som alltid ;) men god natt på er

Kommentarer
Postat av: RobinsEvelina

Fan vad bra ;)

2008-04-25 @ 12:00:09
URL: http://RobinsEvelina.blogg.se
Postat av: becca

Det var en i stallet som köpte en sån häst :P,
Hon vart totalt blåst och hon vart tvungen att avliva honom för 1 månade sedan..

2008-04-27 @ 21:01:09
Postat av: sandra (mamma till wilmer)

Uscha ;(

2008-04-30 @ 12:17:26
URL: http://sandranorin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0