GOD NATT

jag har inte skrivit på länge, förlåt. men jag och marcus har vart upptagna med annat. till exempel har vi storstädat hela lägenheten idag så det tog lite tid :P men det blev skitbra iallafall. vi har en ny skohylla också, så jäkla snygg!  nu ser det lite mysigare ut i hallen :) men jag vill ha nya tapeter :( inte i hallen kanske men i VARDAGSRUMMET framför allt! jag hatar vitt, det är så tråkigt. jag vill ha mysiga lite mörkare färger. men det blir aldrig av att vi tapetserar, vi vet inte ens om vi får göra det ens. vi har inte frågat hyresvärden men det ska vi väl göra senare. hoppas, hoppas vi får! då skulle allt här vara perfekt. med lite tavlor osv, då jäklar. mycket bra!

nu ska jag lägga mig och kolla på nån film. marcus kanske vill vara med också ;D hehe. joline somnade vid 10 så jag tror att hon sover hela natten, skönt :) god natt alla människor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0