FREDAG!

ännu en vårdag idag :) det är så bra! hoppas att sommaren kommer snart också. idag har jag vart i skolan hela förmiddagen, det va helt okej. men jag fick en blåsa på min lilltå som gick sönder och så hade jag mina skor som jag fick blåsan av och det skavde :( jäklar va ont det gjorde. men jag har tagit av mig dom nu iallafall :P hehe. sara skulle GÅ till torshälla från skolan, hon är galen :) men duktig! hoppas att hon kommer hem ordentligt ;)

ikväll ska jag följa med marcus på nån basketmatch tydligen och sen ska vi på bio :) jag ska bjuda honom ;) fan va snäll jag är. haha. min mamma ska vara barnvakt åt joline då tror jag, annars kanske marcus föräldrar ska vara det. får se ;D tror båda går med på det iallafall så ;) vi ska se 21 :D hahaha jag vet att jag har sett den redan men jag vill gå på den med marcus också för den va så jäkla bra! haha jag är lite konstig :S men men :D

på SÖNDAG blir joline 6 månader! :D <3<3<3

image75

Kommentarer
Postat av: alexandra

stor hon börjar bli, riktigt söt tjej :)

2008-04-18 @ 13:15:12
Postat av: Bea wiggosmamma!

ååh vilken trollunge!:)

2008-04-19 @ 21:56:41
URL: http://beapettersson.blogg.se
Postat av: Ellinor

vilken liten sötnos:)

2008-04-20 @ 08:41:21
Postat av: K

Åhh, så söt!

2008-04-21 @ 19:14:59
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

vad söt hon är (:

2008-04-22 @ 22:42:34
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0