DANS

jag va med på dansen ändå, det gick bra men jag mådde skitdåligt när jag kom hem. jag mår fortfarande inte så jätte bra men inte lika dåligt som förut iallafall. nu ska jag ta och kolla på tv och joline har precis somnat. hon brukar annars somna vid 22-23 tiden och vakna ca 9-10 på morgonen. nu gick det lite över det, men jag tror inte att det gör så mycket faktiskt :) , marcus är och köper en ägg och baconmacka till mig och juice och mjölk på shell. haha vad söt han är. jag är lite bortskämd (A) men det var faktiskt han som sa att han kunde göra det. jag frågade bara om juicen var slut, då sa han att han kunde gå och köpa det nu. lite galet ;D men han är så snäll. lite för snäll kanske ;)

nu är det tv time ;D god natt


Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack så mycket ;). Krya på dig

2008-04-15 @ 13:12:49
Postat av: becca

Du har en fin kille älskling!
Hoppas allt är bra!
:)
Kramar Becca

2008-04-15 @ 23:14:09
Postat av: Evelina

Hehe jadå jag förstår ;). Den perioden brukar vi också ha :D

2008-04-16 @ 14:03:55
URL: http://RobinsEvelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0